Оперний репертуар

Жюль Еміль Фредерік Массне

(Jules Emile Frédéric Massenet)

1842-1912

  • “Вертер” (Werther) – лірична драма в 4 дії (5 картин); лібрето Е. Бло, П. Мілле, Ж. Гартмана на основі роману В. Ґете “Страждання молодого Вертера”. Прем’єри: Відень, Надвірна опера, 16 лютого 1892 р. (німецькою мовою), Париж, театр “Opera-Comique”, 16 січня 1893 р. •
  • Соломія Крушельницька виконувала партію Шарлотти у Варшаві.
  • “Крушельницька у “Вертері” є великою артисткою. Критерієм майстерності нашої примадонни є також сцена читання листів Вертера. А втім, важко навести всі винятково вдалі моменти ролі Шарлотти. Можемо тільки з певністю сказати, що Массне, пишучи “Вертера”, не міг собі уявити ідеальнішої виконавиці ролі Шарлотти”.
  • (A. Kord. “Werther”, “Wiek” (Варшава), 1901, No 321, 21.11)
  • “Манон” (Manon) – опера на 5 д.; лібрето А. Мельяка і Ф. Жілля за повістю А. Прево “Історія кавалера де Ґріє та МанонЛєско”. Прем’єра: Париж, театр “Opera-Comique”, 19 січня 1884 р.
  • Соломія Крушельницька виконувала партію Манон у Кремоні, Варшаві, Неаполі, Львові.
  • “Вчора у заголовній ролі опери Массне “Манон” Соломія Крушельницька виступила з тріумфом. … Публіка Львова холодна, не дотримується традицій, і тому здається, що вона не пам’ятає своєї давньої співачки. Коли Крушельницька з’явилась на сцені, оплесків не було. Зате після першої сцени зірвалася буря овацій – так швидко публіку захопив талант співачки.Палкі оплески супроводжували гру артистки до самого кінця вистави, а після кожної дії слухачі викликали її так завзято і так багато разів, що публіка із здивуванням приглядалася до себе, не вірячи, що це діється у Львові, де артистів приймали, як правило, стримано”. (“Słowopolskie” (Львів), 1903, No 177, 17. 04

 

Манон

Вам також має сподобатись...